blkovství

Nedávno jsem na netu narazila na pojem "basic bitch". A je to přesně pojem, kterej mi chyběl pro popis aktuální módy! Minulý čtvrtek jsem se fakt ve škole zarazila, když jsem pozorovala moje tři spolužačky, kterejm to hrozně slušelo (což neni tak zarážející), ale slušelo jim to všem úplně stejně!
Vyžehlený světle hnědý vlasy svázaný do vysokýho culíku, jemný stříbrný náušnice, nude makeup, výrazný obočí, oversized svetr, legíny a kabelka typu MK. Snad bych se tomu i pousmála, kdyby to nebyl zrovna přesně ten den, kdy mi do smíchu vůbec nebylo.
Ale teď jsem si na to nějak znova vzpomněla.

Vlastně pojem basic bitch pro mě není až tak nový, jen jsem nevěděla, že tyhle holky/tenhle styl se fakt nějak pojmenovává. My tomu s bráchou řikáme "blbkovství". Jakože to nosí blbky (což asi vyznít hrozně povýšeně, ale ve finále jsme to vlastně mysleli v dobrym, protože jsme se vždycky shodli na tom, že to těm blbkám sluší. A tak ikdyž jsem si kupovala nějakou věc a komentovala jsem ji jako "to je celkem hezký" a brácha "jj takový blbkovský, to si vem")
A teď v poslední době (konkrétně od koupě mýho novýho zimního kabátu) jsem zjistila, že se mi asi mnohem víc zamlouvá varianta neblbkovství. Tzn. že mi to prostě nebude vždycky slušet tak jak by mohlo, ale taky to, že nebudu oblečená jak tisíc holek kolem mě.
Proto mám z mýho kabátu takovou radost. Protože mi vlastně přijde i trošku ošklivej, když na něj nazírám basich bitch stylem. Dělá takovou divnou neforemnou siluetu, široký ramena a celkově mi oversized asi moc nesedí, ale zatím jsem v něm ještě nepotkala nikoho dalšího! Voalá.
(Loni jsem měla úplně nejvíc boží kabát na světě - zavinovací županovýho stylu, byl fakt dokonalej a ještě o to dokonalejší v tom, že ho nikdo neměl, teď ho maj všichni a tak už bych ho asi ani nechtěla /už ho totiž nemám, poslala jsem ho zrecyklovat do reklamačního řízení, takže mi na konci sezony vrátili peníze a já si v klidu mohla koupit nový kabát:D/.

Protože hezkej dokáže bejt každej. Ale hezkej tak, aby nevypadal jako každej, dokáže být málokdo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY